زندی: تفکرات بزرگی دارم/ بدون مجیدی هم می‌توانیم ۳ جام بگیریم
تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:29 | نویسنده : babak

فریدون زندی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل سایپا گفت: در حالی که می‌توانستیم برنده شویم به تساوی رضایت دادیم. گل دقایق پایانی ما هم  مردود اعلام شد.

وی در خصوص درخشش در یکی دو مسابقه اخیر استقلال اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم بعد از مصدومیت طولانی مدت می‌خواهم چند بازی پشت سر هم خوب بازی کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. از مظلومی هم تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیارم قرار داد.

زندی در خصوص اینکه آیا با این روند به تیم ملی فکر می‌کند یا خیر گفت: فعلا تمام تمرکزم روی استقلال است چون تفکراتی بزرگ دارم می‌خواهم با این تیم ۳ جام بگیرم.

یکی از خبرنگاران پرسید آیا با این روند استقلال می‌تواند یک جام بگیرد که زندی گفت: تیم ما چند هفته است خوب نتیجه نمی‌گیرد اما مطمئن باشید در آینده روندمان تغییر خواهد کرد.

هافبک استقلال در خصوص اینکه رفتن مجیدی تاثیری در این نتایج دارد یا خیر گفت: مجیدی بازیکن بزرگی است اما مطمئن باشید بدون مجیدی هم می‌توانیم هر ۳ جام را بگیریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین